keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Asiakaspalvelu

En voi sietää välinpitämättömyydestä johtuvaa huonoa asiakaspalvelua. Aina kun kohtaan sellaista, mieleni tekisi pitää työntekijälle puolen tunnin puhuttelu. On minullakin huonoja päiviä enkä aina ole töissä parhaimmillani, mutta koskaan se ei johdu välinpitämättömyydestä. Se voi johtua ylikuormittumisesta, stressistä tai henkilökohtaisen elämän tapahtumista. Kaikkia näitä ei voi täysin välttää, joten jos ei ole aivan poikkeuksellisen vahva ihminen, niin joskus huono päivä näkyy päälle päin. Mielestäni on ihan ok ja suotavaa, että työntekijä sanoo asiakkaalle tai työtovereille ääneen, jos tiedostaa toimivansa säästöliekillä. En halua, että asiakkaani tai kollegani ajattelisivat koskaan, että suhtaudun heihin tai työhöni välinpitämättömästi. Minulla on korkea työmoraali. Se on lähtökohtaisesti hyvä asia, kunhan ei kuohu yli. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti